EduVision 2020

eduVision 2020, 1st edition: Bucharest

Doi prichindei și profesoara lor din Turda-autori CNIV 2015, au primit ropote de aplauze la Facultatea de Matematică și Informatică din Timișoara

elevi-cniv2015-turdaSâmbătă 31 octombrie 2015, elevii Darius Borza, Cătălin Mureşan-clasa a II-a, și profesoara lor Gabriela Ileana Crişan, de la Şcoala Gimnazială “Avram Iancu” din Turda, au obținut ropote de aplauze după prezentarea lucrării lor în cadrul celei de-a XIII-a Conferințe Naționale de Învățământ Virtuala (CNIV) “Tehnologii, Proiecte și Inovare în Educație ”. Lucrarea intitulată “Linux MultiMedia Studio (LMMS) în proiectul e(Twin)-live SOUNDmania” a fost acceptată și publicată în volumul CNIV 2015, editura Universității din București, fiind lucrarea cu nr. 4 de la secțiunea C și se poate accesa online la adresa http://c3.icvl.eu/papers2015/cniv/documente/pdf/sectiuneaC/sectiuneaC_lu…. Rezultatele prezentate în lucrare reprezintă activitățile din cadrul unui proiect realizat de cei trei autori în acest an pe platforma eTwinning, un program european adresat școlilor din Europa.
Obiectivele proiectului au pornit de la ideea dezvoltării la elevii de vârstă școlară mică, a competențelor artistice și antreprenoriale. Conceput într-o manieră integrată, proiectul SOUNDmania a tratat teme din sfera istoriei muzicii, artelor vizuale, comunicării în Limba Română și în Limba Engleză. A fost realizat un CD audio cu melodii tradiționale, dar și originale interpretate de cei șase parteneri din România, Turcia și Polonia. Linux MultiMedia Studio (LMMS) a fost aplicația software utilizată pentru înregistrarea, editarea și producerea de fișiere audio. Exemple privind modul de lucru cu LMMS sunt oferite la adresa din lucrarea publicată.
Doamna prof. Gabriela Ileana Crişan a fost prezentă la mai multe ediții CNIV și desfășoară o activitate fructuoasă cu elevii, aceasă activitate fiind vizibilă prin articolele publicate pe platforma eTwinning, http://iteach.ro/pg/blog/gabriela.crisan: Căi de integrare în curriculum a proiectelor eTwinning (2014), Integration of eTwinning projects in geography curriculum. A case study in Romania (2014), Oportunităţi de dezvoltare personală şi profesională oferite de programul eTwinning (2013), Strategii de promovare a proiectelor eTwinning, Cum se realizează un proiect colaborativ eTwinning (2013), Cuadratura cercului- Între matematică, filozofie şi viaţă (2013), Valenţele pedagogice ale haiku-ului în formarea solidarităţii la clasele primare (2013).

Category: Uncategorized

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*