EduVision 2020

eduVision 2020, 1st edition: Bucharest

Ediție aniversară a unui important proiect de e-Learning realizat în parteneriat cu universități de prestigiu din România

afis-icvl2015Sub egida Universității din București, începând din anul 2006, se desfășoară proiectul de cercetare ICVL (International Conference on Virtual Learning), având ca deziderate Virtual Learning – Virtual Reality: New technologies in education and research și 2010 – Towards a Learning and Knowledge Society – 2030. Organizarea acestui eveniment s-a desfășurat prin finanțare parțială de la Autoritatea Națională de Cercetare Științifică și Inovare (ANCSI) – MECS, în anul 2006, la Facultatea de Matematică şi Informatică a Universităţii din Bucureşti, iar apoi, în parteneriat cu universități de prestigiu din România: Universitatea “Ovidius” Constanţa, Facultatea de Matematică şi Informatică – 2007, 2008; Universitatea Tehnică “Gh. Asachi” Iaşi, Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației – 2009; Universitatea de Medicină și Farmacie Târgu-Mureş, Departamentul de Informatică Medicală – 2010; Universitatea “Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Matematică şi Informatică – 2011; Universitatea “Transilvania” Brașov, Facultatea de Matematică şi Informatică – 2012; Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației – 2013, 2014; şi Universitatea de Vest Timișoara, Facultatea de Matematică şi Informatică – 2015.
În cele zece ediții ale conferinței de e-Learning, activitățile proiectului au inclus organizarea publicării volumului de lucrări Proceedings of International on Virtual Learning format Print+online (ISSN 1844-8933) la Editura Universităţii din Bucureşti, respectând standardele științifice internaționale, publicația fiind ISI Proceedings: Research Areas – Computer Science; Education & Educational Research; Web of Science Categories – Computer Science, Interdisciplinary Applications; Education & Educational Research.
Anual, în medie, s-au primit 110 propuneri de contribuții, din care au fost acceptate un număr de 85, iar în final, după procesul de review au fost publicate 58 de articole având autori din toate continentele lumii: România, USA, France, United Kingdom, Italy, Belgium, Spain, Portugal, Denmark, Finland, Sweden, Greece, Turkey, Iran, Russia, Kazakhstan, Bulgaria, Republic of Moldova, Hungary, Slovakia, Serbia, Russia, Kazakhstan, Japan, China, Korea, India, Mexico, Nigeria, Morocco, Brazil, South Africa, New Zealand. Au fost premiate articolele de excelență prin diplome și sponsorizări susținute de compania Intel. În acest an s-au primit 121 de propuneri, din care s-au acceptat 81, iar un număr de 69 de articole au fost acceptate spre publicare în Proceedings of International on Virtual Learning ce se află în curs de apariție la Editura Universității din București.
Lista de articole și autorii se află aici: http://www.cniv.ro/files/Cuprins%20vol%20ICVL-2015.pdf , iar mai multe informații se găsesc aici: http://www.c3.icvl.eu/2015/icvl2015
Despre proiectele CNIV și ICVL de la Universitatea din București.
C3VIP: “Consistency-Competence-Clarity-Vision-Innovation-Performance”
Proiectele educaționale și de cercetare de la Universitatea din București sunt două manifestări ştiinţifice cu tradiţie în domeniile e-Learning şi Software educaţional, și care sprijină programelor europene Horizon 2020 și Digital Europe Agenda. Se adresează autorilor de produse e-Learning şi Software Educaţional, specialiştilor, profesorilor, cercetătorilor, studenţilor şi elevilor cu preocupări în domeniul tehnologiilor educaţionale susţinute de modele, metodologii şi soluţii software. Se urmăreşte promovarea şi implementarea ideilor moderne în educaţia iniţială şi în formarea continuă, promovarea spiritului de lucru/cercetare în echipă, atragerea şi includerea tinerilor în programele de cercetare şi dezvoltare, promovarea şi implementarea tehnologiilor de tip IT&C în educaţie şi în formarea continuă.

Category: Uncategorized

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*